anja-pieter.reismee.nl

Eilat

Vanochtend vroeg aangekomen in Eilat. Na vroeg te zijn opgestaan in de Wadi Rum zijn we met een jeep teruggebracht naar de bewoonde wereld. Daar stond de taxi op ons te wachten die we de dag ervoor hadden geregeld. Een uur later stonden we bij de grens tussen Jordanië en Israel. Dachten we dat het al streng was om Jordanië binnen te komen nou Israël naar binnen was nog iets strenger. Onze koffer werd helemaal doorzocht en onze tassen werden met een soort van XXL wattenstaaf op drugs gecheckt. Wel grappig allemaal.. Al met al stonden we om 10 uur Israëlische tijd bij ons hotel. Hier konden we direct onze kamer in waarna we maar meteen aangeschoven zijn bij het ontbijt. Perfect hotel om de vakantie af te sluiten. Misschien nog met de dolfijnen zwemmen en voor de rest chillen. Bedankt voor het volgen van ons blog en voor jullie leuke reacties. We zien jullie in Nederland en jullie komen het fotoboek maar eens bekijken. Groetjes,

Marco

Geniet nog even lekker van de laatste dagen!! Het is een mooie reis geworden!!

mariska

heerlijk om zo te kunnen afsluiten, even alle indrukken verwerken en (na)genieten, veel plezier nog en een goede reis terug XX Maris

Corrie

Wat een ervaring om in zo'n tentenkamp te zijn.
Geniet nog van jullie laatste relax dagen.

Ineke

Hopelijk hebben jullie een goede reis terug gehad. Het was enorm leuk om jullie verhalen te volgen, en we zijn heel benieuwd naar de foto's! liefs van ons