anja-pieter.reismee.nl

Aankomst Jordanie

Na een reis van twee uur naar eilat de auto ingeleverd en op naar de grens. Na 7 keer paspoort laten zien en twee nieuwe stempels erin konden we zo met onze koffers van het ene naar het andere land lopen. Vandaar uit een taxi genomen naar Petra, dit bleek voordeliger dan een auto te huren. Morgen het wereldwonder bekijken.

Corrie

Ja ja, daar kom je zo maar niet binnen.
Veel plezier in het nieuwe land.

danielle

Wat streng zeg! Veel plezier in jordanie, groetjes aan petra :-) xxx

Miranda

Heerlijk al jullie reisverhalen..!! Krijg ook al helemaal de reiskriebels als ik dit zo lees. Maar als ik ooit naar Israël wil merk ik al aan jullie verhalen dat het wel handig is om Marco mee te nemen, want ik merk dat ik af en toe toch wat achtergrondinfo mis.. Om andere redenen mag ie ook wel mee hoor haha. Veel plezier nog!! Ben benieuwd naar jullie volgende verhalen en foto's.

Marco

Leuk hoor om alles zo mee te maken, mooie foto's ook, ben heel benieuwd naar jullie Petra-eravring, heb het 3 jaar geleden bij WIDM gezien, was erg indrukwekkend op de TV!!

Mariska

heerlijk om jullie verhalen te lezen, zo gek, jullie zomerse tempaturen en dobberen in de dode zee, en wij zitten hier met de kachel aan. Maar goed, ik kijk uit naar het volgende verslag + foto's. veel reisplezier!